2008-11-16

Gillar snö, men inte koppel ... Emman ensilumi

Nu har vi fått lite snö här också, just lagom, tyckte matte. Jag hade inte lika lätt att äta upp stenar och annat skräp. Men det fanns gott om gamla löv i djungeln bakom lusthuset. Det är kul med snö, men inte att ha en snöre runt halsen. Matte kallade det att träna gå i koppel. Konstigt.
Jag har blivit avmaskad, vad det nu är, stora vovvarna fick samtidigt, men dom gillade inte sina tabletter, husse fick gömma dom i fiskbitar. Men inte min, jag åt min tablett i maten.
Annars börjar vi bli kompisar, jag, Maja och Milla, eller nästan. Jag får sova med dom då och då, men när jag börjar tugga deras svans och öron, blir dom sura. Surpuppar... jag vill bara ha lite skoj.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ina och Lea tycker inte heller om att gå i koppel men det går bättre och bättre.

Anonym sa...

Hej
Det är syster yster från Sörberge.
Min matte och husse tycker jag är duktig att gå i koppel, men bara om jag får gå någon annanstans än i området där jag bor.